12. marraskuuta 2012

My weekend

E: Ihan sikke kiva viikonloppu takana! Perjantaina me Jaanan kans vaan kotona leffailtiin ja mentiin ajoissa nukkuun, koska lauantai-aamuna mulla oli edessä aikanen herätys ja työpäivä. Työpäivä meni ohi aika sutjakkaasti ja sen jälkeen mä pystyin myöhästyyn pumpista! Kiukkusena ajelin sit keskustaan hakeen Eetua maaseudulle ja käytiin nopsaan kaupassa piipahtamas. Mä pistin Eetun ostaan meille arvat ja ette ikinä arvaa kuinka kävi! Mä voitin 500e! Kerranki mua lykästi. Ja koska oon niin ihana sisko ja ehkä myös siks, että Eetu sen arvan osti mulle, lupasin sillekki siitä pienoisen osan. Mutta jokatapauksessa vähän huikeeta.

IMG_6188

Lauantaina me käytiin vielä illasta Annan kans Tampereella leffassa kattomassa uusin Bondi ja mä kyllä ainaki tykkäsin. En oo yleensä ollu mikään kauhee noiden leffojen fani, mutta toi oli kyllä ihan katottava. Kaikenkaikkiaan lauantaiki oli melko rento ja täynnä hyvää seuraa. Yöks menin taas kotiinkotiin maalle, ettei tarvinnu sit sunnuntaina ajella taas isänpäiväks kämpiltä takas.

IMG_6423

Isänpäivä meillä meni kans ihan normaalisti. Syötiin lihapullia, kateltii alppihiihtoo ja loppujenlopuks varmaan jokainen meistä istu kännykät kädessä hakkaamassa sanajahtia. Se on aika koukuttava peli meinaan. Ollaan saatu jo äiti ja iskäki koukutettua siihen. Illemmalla me lähdettii Maren kans maalta takas ihmistenilmoille, Tampereelle ja vietettiin ilta telkkarin, jätskin ja juorujen merkeissä.

IMG_6419 IMG_6206

Tänää mä kävin lunastamassa arpavoittoni, shoppailin vähä uusia juttuja saatujen rahojen kunniaks (vaikkei ne vielä oo tullukkaan), kävin ostamas sokoksen herkusta tositosi hyvää paahtopaisti-papusalaattia ja sit huristelin bussilla salaattia nautiskellen takas ikaalisiin. Kerkisin sopivasti coreen Jaanan ja Eevan kans ja sit jäin siitä vielä pumppiinki. On taas ollu niin tehokas päivä, että loppuilta menee ansaitusti sit Greyn anatomian parissa. Ja huomenna odottaa iltavuoro ja takas kämpille paluu.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti