14. marraskuuta 2012

Everything is funny as long as it is happening to somebody else. - Will Rogers

IMG_6427

E: Tää aamu ei taas menny ihan nappiin. Mä herään 6.18, vaikka mun kello on soittanu jo ennen kuutta. Aikaa on silti joku puoli tuntia ja mä kävelen ihan sokkona hammaspesulle, kunnes pääsen vessaan ja muistan, että sieltä on valot menny. Siinä sit kulutin perus viidenminuutin aamurutiineihin heti viistoista (15!) minuuttia siitä vähästä ajasta, mitä on jäljellä. Ensimmäiset vaatteet niskaan ja suihkun peilille meikkaan. Peilistä kattoo ihan järkyttävä peikko ja hiukset harottaa jumalatonta kiharatakkua joka suuntaan. Mä ihan tuskissani kiskoin niitä auki, suoristin keittiössä etten herätä jaanaa ja yritin tehdä naamalleniki samalla jotain. No, kyl mä ajoissa selvisin töihin.

IMG_6441 IMG_6444

Töiden jälkeen tarkotus oli mennä hetkeks nukkuun, mutta tässä mä taas oon, istunu koneella jo jonku kaks tuntia. Kävin hakemas postista vähä vaatteita, joista menee melkein kaikki palautukseen, keitin teetä ja selasin blogit läpi. Nyt mä voisin mennä nukkuun, mutta ei, mä alan tekeen kaalikeittoo, koska ne värkit on oottanu mua kaapissa jo ainaki viikon.

IMG_6443 IMG_6447

Jahka kaalikeitto on valmis ja saan syötyä, mun on lähdettävä sotkeen äitin pyörällä kohti maaseutua. Edessä siintää siis semmonen kevyt 17km pyörälenkki, mutta ku mä sen tänne syksyllä pyöräilin, päätin, että pyöräilen sen myös takas ennen talvee. Nyt on vesikeli, eli siel ei vielä oo liukasta, joten on käytettävä mahdollisuus hyväks. Se on kohta menoo.

IMG_6435 IMG_6434

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti