12. marraskuuta 2012

Modern times and new blood's pumpin'. Only the strong survive.

J: Tulin maalle ennen ku meen coreen. Tulin hyvissä ajoin tarkotuksena kattella pari jaksoo gossippia ja ainaki yks vain elämää jakso. No ei tästä taida tulla lasta eikä paskaa; isin koneen kaiuttimista ei kuulu pihaustakaa ja ei kuulu koneen omistakaa. Mulla ei älli riitä tämmösten ongelmien ratkomiseen. Joudun siis suosiolla alkaa katteleen ohjelmia miniläppäriltä. Upeeta.

Kuva1159

Laivareissu se vaan taas lähestyy. Tänään heräsin pomon viestiin, että saa hakee vapaasti työmaalta sen verran kaljaa mukaansa reissuun ku haluaa. Sinne on siis jotain jämäkaljoja varattu meille tai jotain vastaavaa. Sounds good to me! Eipä tarvi alottelujuomapuolesta huolehtia.
Jossain välissä tällä viikolla pitäis siis pakatakki. Ois pitäny vaan ihan suosiolla jättää edellisen reissun kamat kassiin ja voala, ne ois pakattuna valmiiks!

EIkä menny ku hetki, mä sain kaiuttimet toimiin! Piti vähä vaan hieroo aivonystyröitä ja prenkata nappuloita edestakas! Oon mä aika tekniikan ihmelapsi ;--) Mun lapsista tulee lapsineroja.

Documents

Taaskaa ei ollu tän kummempaa asiaa, mutta tartteeko sitä aina ollakkaa. Huomenna olis vaan pariks tunniks töitä, tuuraan yhtä työkamua että se pääsee autokouluun.
Mä oon tehny vähä etsiväntöitä melkein ku yksityisetsivä jussi vares konsanaan ja saanu selville että kuuma kuumempi kuumis vartija ehkä seurustelee. Vielä ku saan sen nimen varmistettua niin sitte voin heittää toivoni kaivoon ;( Oon säälittävä, nyt vain elämää jakso 2! ps, tsekatkaa mun joulukalenteri!

Kuva1163

01. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)                                     14. Ota kulmakoru uudestaan.
02. Käy Tshernobylissä.
03. Käy Norjassa.
04. Hae ajamalla auto saksasta.
05. Ota vähintään 2 tatuointia.
06. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
07. Hae seuraavassa haussa kouluun.
08. Aja moottoripyöräkortti.
09. Osta moottoripyörä.
10. Rikastu.
11. Ota tatuointi/tatuointeja.
12. Mene ulkomaille töihin, edes yhdeksi kesäksi.
13. Kirjota kirja.


Kuva1130

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti