18. marraskuuta 2012

moi taas

E: Oon melko ylpee bloggaustahdistani. Oon kirjottanu viime viikolla tasan kerran ja siinäkin kerroin, mitä mun viikonloppuun kuulu. Ja nyt, tattadaa, mä oon taas täälä kertomassa mun viikonlopusta, joka oli muuten  taas kerran tosi kiva.

Otin torstaina salikortin taas pitkästäaikaa ja käytiin heti Kaisan kans jumppailemas. Innostuneena uudesta salikortista mä siis heräsin jo perjantai aamuna ennen töitä ja lähdin salille huhkiin. Tein niinki tehokkaan treenin, että oon vieläkin ihan jumissa. Töiden jälkeen Anneli tuli meille ja meillä oli oikein semmonen perus tyttöjen ilta. Jätskiä, leffaa ja sen sellasta. Jaana ku tosiaan lähti Sannan ja muun työporukkansa kans laivalle seikkaileen ja olisin muuten ollu ihan yksin kotona.

IMG_6454 IMG_6455 IMG_6458

Lauantaina mä sit töiden jälkeen ajelin taas pumppiin kylpylälle ja pumpin jälkeen suoraan Tamepereelle Marelle. Toinen tyttöjen ilta putkeen. Kokattiin hyvää kanawokkia, dippailtiin kasviksia ja samalla laittauduttiin vähä fressimmän näkösiks ja lähdettiin leffaan. Ja leffahan oli tietysti mikäs muukaan, ku uusin Twilight. Ja vaikka oon kuullu siitä paljon myös haukkuja, olihan se nyt aikas hyvä. Okei, alku oli ehkä vähä semmonen turha ja hassu, mutta loppuakohden se parani kokoajan ja en edes huomannu ollenkaan ajankulua. Se oli yhdessä hujauksessa ohi. Tykkäsin.

IMG_6460 IMG_6462 IMG_6472 IMG_6473

Tänään me päätettiin Maren kans nousta suht aikasin ylös ja lähdettiin tsekkaan Ideaparkkiin auennu New Yourker. Se osottautu just sellaseks, ku muuallakin ulkomailla. Löysin kaks tosi kivaa paitaa. Kaikkein parhaimman löydön tein kuitenki dinskosta. Ihanat kengät, joiden hinta oli kyllä ehkä vähä liian suolanen, mutta mä en vaan mitenkään voinu jättää niitä sinne kauppaan. Ja tästä kaikesta me selvittiin alle kahdessa tunnissa, jonka jälkeen piipahdettiin vielä koskarissa setvimässä Maren kenkäasioita ja testaamassa Jugi. Eli jugurttijätskiannospaikka. Mikä se nyt sitte on. Oli hyvää jee.

IMG_6476

Sitten tuli valitettavasti mun aikani poistua Mansesta ja ajella taas takas korpeen. Kohta pitäs vielä ajaa kämpille, jossa se laivamatkalainenki jo on. Huomenna oottaa aamusali ja iltavuoro.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti