29. marraskuuta 2012

Jotain ihan turhaa

IMG_0071

E: Tulin nopsaan vielä tarinoimaan jotain, ennenku lähden jumpalle. Mulla on ollu kaks vapaapäivää ja on ollu niin ihanaa, ku on saanu nukkua pitkään. Tänäänki makasin vaan sängyssä pari tuntia kone sylissä, ennenku jaksoin edes nousta. Oon silti kerinny käymään kattomas meidän yhtä tulevaa mammaa, jumpalla äitin kans, salilla muutamaan otteeseen ja saanu greyt katottua. Nyt oon ihan lost ku greyt on loppu. Mitäs mä nyt kattelen? Ehkä mä ostan seiskakauden sunnuntaina ku lähetää vähä ostoksille äitin kans.

IMG_0056

Oon ollu ihan innoissani tosta salikortista. Oon nyt käyny melkein jokapäivä tekemäs jotain, salireeniä, juoksua tai sit jumpalla. Täytyy ottaa kaikki ilo irti niin kauan ku tota lystiä riittää. Tänään olin kuitenki erilaisella tuulella päivällä ja halusin pitkästä aikaa lähtee tonne pakkaseen haukkaan vähä raitista ilmaa. Kävin juoksulenkillä juoksumatolla juoksun sijaan. Nyt on tän päivän ulkoilut pulkassa ja meen vähä vielä jumpalle reenaan vastalihaksia.

IMG_0057

Tääl tulis kuulemma leffassa nyt Madagascar 3! Mä en oo vielä nähny sitä ja ollaan Jaanan kans puheltu jo pitemmän aikaa, et pitäs käydä täälä paikallisessa teatterissa kattomas joku leffa ihan vaan vanhojen aikojen muistoks. Siitä on kamalasti aikaa, ku sielä on viimeks tullu käytyä ja nyt ku se aukes uusiks, sinne olis niin helppo mennä, ku matkaa on ehkä joku 500 metriä. Vielä ku työvuorot ja menot menis yhteen ni sinne!

IMG_0047

Meidän kämppäki on taas lämmenny ja täälä on oikeesti jopa lämmin. Okei, keittiö on vieläki ihan jääkaappi, mutta muuten täälä on jo vähä liianki kuuma. Tää kämppä on oikeesti varmaan joskus kivikaudella rakennettu, patterit on ihan perseestä, joko ne vuotaa vettä, on tulikuumia tai jääkylmiä. Ei koskaan täydellisiä. Onneks nyt ei sentään enää tarvi palella, kunhan ei tulis vaan liian kuuma taas pian.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti