7. marraskuuta 2012

liaani on poissa :-(

J: Mä menin tänään tukkaparantajalle. Sanoin, että pitäs varmaa saada tää peruukki takas muotoon ja vähä huonoja pois. Täti näytti että saako ottaa tän verran, ja aattelin että otah ny. Ei näyttäny neljä senttiä niin pahalta mutta ny mun tukka on tämmönen saatanan tynkä. Ei tää muuten oo paha mut lyhyt. Mun kasvatusprosessi saa taas jatkua. Ei tätä reuhkaa saa enää mitenkää, mulla on ikävä mun liaania ;(
Parturitäti melkein nauro ittensä kipeeks mun hiuksille joita olin ite pätkiny sieltä täältä ja oli hieno kohta takaraivossa mikä oli jääny värjäämättä.. Lopuks se vielä sano, että koita ny ite olla leikkelemättä.. Arvakkaa hävettikö :--DF

IMG_6374 Pictures1

Tänään(ki) mulla on siis hyvin aikaa ollu ennen töitä. Vuoro alkaa vasta 18:45 joten tiedossa on vielä monen monta greyn anatomia jaksoo! Mä oon kerinny jo käymään järkkäämäs kirppispöytää ja viemässä lisää roinaa kaappien perukoilta sinne ja kävin ostamassa kattilan :-D kattila siis ei oo kirppikseltä, mutta alko ärsyttää toi elliinan pikkukattila minkä kahva on jotain irrotettavaa mallia ja heiluu ku hullun mulkku, joten hain sitte jonku 9 euron kattilan jossa on kahva oikeesti kiinni!

IMG_6375 IMG_5573

Mä harvoin kerron mun uutuuksista mitä mulle tulee, mutta nyt tuli eilen jeans.fi:stä parit kivat farkkuset ja tykkään molemmista tosi paljon! Oon joskus ennenki tilannu sieltä farkkuja koska tykkään että ne on semmosia kivan tyylisiä ja vähä erikoisempia ku perus ginahenkkmaukkacubus farkut. Sit tuli jotai muuta krääsää; tpaita, koruja ja pari naulakkoo keittiön seinään.

IMG_5562 IMG_5570

Mä jatkan ny meredithin, derekin ja muun sairaalan väen kanssa, heippaa!

01. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)
02. Käy Tshernobylissä.
03. Käy Norjassa.
04. Hae ajamalla auto saksasta.
05. Ota vähintään 2 tatuointia.
06. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
07. Hae seuraavassa haussa kouluun.
08. Aja moottoripyöräkortti.
09. Osta moottoripyörä.
10. Rikastu.
11. Ota tatuointi/tatuointeja.
12. Mene ulkomaille töihin, edes yhdeksi kesäksi.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti