29. tammikuuta 2013

After tuesday, even the calender goes W T F

E: Tänään otin kaiken irti vapaapäivästä, makasin sängyssä kahteen. Joo, ei fiksua. Lyön vaikka vetoo, että unentulo on vähä hukassa tänä iltana. Mutta mikäs tässä odotellessa, laitan kohta greyn anatomiaa pyöriin ja katon niin kauan, että alkaa väsyttään.

Eve soitteli mulle tänään piiiitkästä aikaa. Ollaan nähty vissiin viimeks himoksella viime kesänä, joten viime kerrasta on ihan liikaa aikaa. Niimpä me sovittiin ens maanantaille seals miitti, mennään molemmat Marelle vähä juoruileen ja päivittään toisemme ajantasalle kuulumisissa. Odotan jo ihan innolla!

Sain mä tänään ehkä jotain edes aikasekski. Kävin nimittäin eka 7,5 kilsan aamulenkillä, iltapäivällä kylläki, mutta mulle se oli vähä niinku aamu. Oon kääntäny tätä unirytmiäni ny ihan mukkelismakkelis miten sattuu joka viikko, ja se ei oo kyl hyvä. Pitäs parantaa tapansa. Sit tulin kotii tekeen aamupalan/ruuan tai mikskä sitä ikinä sit enään voi kutsuakkaan ja sen jälkeen lähdin tepasteleen kohti salia ja bodypumppia. Oon pariviikkoo käyny pumpissa ihan voimat hukassa, väsyneenä ja velttokasana, enkä oo oikee saanu mitään aikaseks. Oon kyllä jaksanu tehdä, mutta mun tekemisestäni on puuttunu kaikki puhti. Tänään mä huomasin, että se puhti on alkanu tulla takas! Lauantaina sain jo hyvän reenin aikaan ja tänään pumpissa meni kans tosi kivasti! Jaksoin lisätä painoja ja olin ihan voimissani!

collage222

2 kommenttia :

  1. Munki urheilu puhti on hiipumaan päin. Tänään viimeks vannotin että en liiku enää ikinä. Joka paikkaan sattuu niin saatanasti !
    Ja hienot kuoret sulla ;)

    VastaaPoista
  2. hehee, joo mä tiän ton tunteen! :D ja eikös ookki ;)

    VastaaPoista