21. tammikuuta 2013

väsykooma maanantai

collage56

E: Tää maanantai ei ollu kyllä mun juttu, tai mun päivä. Aamusta alkaen oon ollu niin väsyny, että oisin voinu nukahtaa vaikka seisaalteni. Päätä särki, töissäki nukutti ja väsymyksen ja vähien yöunien seurauksena oon syöny kokoajan ja ihan liikaa. Viikonlopun valvomiset siis kostautu oikeen kunnolla. Töiden jälkeen tulin kotiin, tein salaattia, jaana lähti jumpalle ja mun piti lähtee perässä, mutta kuinkas kävikään. Mä halusin vetää päikkärit ja sänky houkutteli paljo enemmän ku joku core. Niimpä mä huitasin semmoset kahden ja puolen tunnin unet ja heräilin siinä puol seiska. Silti väsytti, mutta pakotin itteni ylös ja lähdin zumbaan. Joo, ei toi zumba oikee mitää mun ylimpiä lemppareita oo, mútta kyllä sielä hiki tulee ja ihan hyvän fiiliksen saa kans aikaseks. Vaikka eniten nautin kyllä lopussa olevasta lihaskunto-osuudesta.

Toinen juttu, joka tällähetkellä kaivelee mieltä kuuluu, Missä mun kotiavaimet on? Mä oon ilmeisesti käyttäny niitä viimeks torstaina, koska perjantai-iltana en enää löytäny niitä ja viikonloppu mentiin vaan Jaanan avaimilla. Mä oon ettiny ihan kaikkialta, kääntäny auton ympäri, kaikki mahdolliset kassit ja laukut, kaapit, kengät, takkien taskut, hupparit, pyykkikorin ja roskikset. Ja myös Jaanan tavarat. Eikä niitä oo missään! Tänne saa ehdottomasti heitellä ideoita, mistä niitä vielä vois ettiä?! Kohta ei varmaan auta muu ku marssia teettään uusia.

IMG_7165IMG_7160

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti