22. tammikuuta 2013

moikkulimoi

J: 6. helmikuuta lähestyy ja paineet kasvaa. Silloin ois tarkotus lähtee ottaan leimaa iholle. Mulla on jo pitkän aikaa ollu tekstin pätkä selvillä, mutta voi jehna ku oon nyt alkanu miettiä kahta kauheemmin paikkaa. Alkuperänen paikka oli ranne, mutta koska mun ranteet on ku 12 vuotiaalla anorektikolla, nii oon alkanu ottaa takapakkia. Käteen se kuitenki tulee, mutta käsivarsi alkaa olkapäästä ja loppuu keskisormen päähän. No, ehkä mä keksin sen deadlineen mennessä!

Eilinen core ei menny kyllä yhtää niinku elokuvissa. Sieltä on kaikki hyvät ohjaajat lomalla ja nyt oli kyl aika pettymys. Jos oisin kehdannu, oisin lähteny kesken pois =D (no ehken oikeesti).
Tosi pitkäveteistä ja tylsää. Pari muutaki oli samaa mieltä, ja näillä pitäs mennä pari seuraavaa maanantaita. Kaikesta huolimatta mulla on kyljet ja _koko_ maha ihan jumissa. Oli herkkua nousta sängystä ylös.

Päivä on menny jotenki ihan koomassa. Ei olla tehty viel mitää järkevää, nukuttiin pitkään. Elliina kattelee greyn anatomiaa ja kertoo mulle juttuja siitä, joten se tarkottaa sitä että mulla alkaa pian 8. kausi että saan Elliinan kiinni!
Illasta, tai no sit ku saan itteni liikkeelle, aattelin käydä sauvakävelemäs ja samalla hakee yhden ginan paketin. Toivottavasti sisältö miellyttää :-)

nooo

Mä alan ny kattoo putouksen viimestä jaksoo, heippa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti