14. tammikuuta 2013

we all die a little sometimes

J: mitä mä teen _koko_ tän viikon, ku mulla on vaan yks (1) työpäivä!? Hiihdän, lenkkeilen, luen ehkä vihdoin heroiinipäiväkirjan loppuun, katon frendejä frendejä ja frendejä, vingun kavereille että tulkaa kahville. Luulen kuitenki että lähempänä todellisuutta on pelkkä sohvalla makaaminen ja postilaatikolle kävely..

Tänää aattelin olla ahketa ja mennä normi maanantai coren lisäks vielä hiihtään! Luin ton Elliinan edellisen postauksen ja herraisä se hiihtää jumalatonta vauhtia. Se menee kymmenen kilsaa 50 minskassa ja samassa ajassa mä menisin 5 kilsaa. Johtuu tosin siitä, että se pelkästään luisteluhiihtää ku taas meikäläinen tarpoo pelkkää perinteistä. Jos mä alan luistella nii se on semmosta räpellystä ja horjumista että huhheijjaa. No, ehkä ajan ja pitkien hermojen kans..

Voi mullinloikka! Mulla olis ollu puhelimessa vähä julkastavaa matskua tänne, mutta tää isukin uus kone ei nyt suostu lukeen muistikortteja sitte laisinkaan. Ja mä en oo niin tekniikan ihmelapsi, että osaisin moisen tehtävän ratkasta. Saatte siis tyytyä taas johonki flickr:istä löytyvään kuvaan mun naamasta. Kivaa, eikö?

Nyt lähtee gossipin 5. kausi pyöriin ja sitte hiihtoladulle. Heippahei karvakamut!

IMG_6436

Hei kuunnelkaa Hollywood Undeadin uusin albumi Notes From The Underground, ihan sikahyvä!

3 kommenttia :

  1. Mulla on sulle hyviö tekemis idiksiä! Käyt hommaamas itelles netin ja pöydän ja tuot oman konees kämpille (taka-ajatuksena saan omani vaan omaan käyttööni :))) ) ja sit täytät työhakemukdii tai kattelet lisää työpaikkoi :)) eks o hyviii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lol jos annat rahaa nii haen kirjotuspöydän :-D tai dataan lattialla pöytäkoneella. mut netin voin hommata! (tuon koneen tänää himbee). työpaikat ja työhakemukset.. huhhuh

      Poista
    2. No ei lattiakaa paha oo :D mutta hyvä, netti on jo alku :D mä en tiä viä tuunko kotii tänää vai huome :)

      Poista