29. tammikuuta 2013

We’re adults! When did that happen? And how do we make it stop? -Meredith Grey

J: moron moron. Aattelin tulla vaan kertoon, miten mun viimepäivät on menny sitte sunnuntain. Eli eilinen ja tää päivä? Okei hei.

- hiihdin umpihangessa metrin mittanen ottassa tuulen tuiskatessa
- olin illan duunissa
- sain vihdoin alotettua törkytehtaan
- alotin greyn anatomian 8. kauden
- totesin, ettei mulla oo mitää safkaa kämpillä
- menin yhden lenkin 5 minuuttia nopeemmin ku ennen
- tein älyttömän pahaa rahkaa
- oon yrittäny keksiä lauantaille kivoja vaatteita
- oon odottanu ja odottanu.. no empä
- tajusin että unohdin kameran maalle
- oon miettiny taas liikaa, mut yllättävää sinänsä, enemmän posiviitisia jutskuja
- söin yöllä lättyjä joita äiti oli mulle jättäny ja joista isi oli syöny suurimman osan
- maistoin uutta jugurttia, en osta toiste
- kirjotin päiväkirjaan pitkästä aikaa
- ja elliina soitti mulle uusia biisejä.

Kuva1545

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti