19. tammikuuta 2013

keep calm and be forever young

J: Oon kuunnellu mun ulkosella olevia biisejä, mitä on kertyny semmonen 882 vuosien koitossa. Hirveesti tulee nuoruusajan muistot mieleen. Ku mä kuulen jonku biisin, esim. Kristian Meurman - Läpi yön, niin mulle tulee välitön flashback siitä tilanteesta missä muistan sen kuulleeni. Läpi yön soi yhden kaverin puhelimesta, ku oltiin maalla yhdellä rannalla. Päätettiin jäädä laavuun nukkuun kavereiden kanssa ja peittoina toimi autoista löytyneet ylimääräset takit ja yks makuupussi. Lämmitettiin siis toisiamme ja muistan kuinka tykkäsin siitä yhdestä pojasta ja tottakai me kyhnytettiin siellä ihan vierivieressä aamu seittemään asti. :-)

collagefgh IMG_6731

Olispa vieläki yhtä nuori. Ei murheita mistää muusta ku siitä, riittääkö skootterin bensa. Ei ois rahahuolia, nytku miettii niin 50 euron opintotuella tuli elettyä varmaan kuukausi. Töis piti olla vaan kesät ja se että tienasin tonnilaisena yhtenä kesänä melkein 300 oli ihan huikee palkka.
Kaikki päivät elettiin kavereiden kanssa heti ku ehdittiin ja sitte taisteltiin kotona että koska pitää olla kotona. Sain miljoonat kiellot että silloin et mene ja siihen mennes kotiin. En koskaa noudattanu
niitä.. Hah, oon happy etten totellu. Oisin jääny varmaan sadoista hauskoista jutuista paitsi.

collagejou

Kattelen tässä just ikkunasta pihallen ja siellä sataa lunta. Pakkanen on lauhtunu, aattelin mennä hiihtään. Mutta lumisateella hiihtäminen ei oo kivaa, joten turvaudun noiden pihallaolijoiden tyyliin vammastenhiihtoon eli sauvakävelyyn. Joo, se vois olla pitkästä aikaa vuorossa tänään. Eilen jumppasin sisällä (lol) ja tein mä varmaan jotain oikein, koska ny tuntuupi reisissä ja pyllyssä. Jeje!

Taidan tästä pukee päälleni ja syödä jotain. Sit kerätä itteeni hetken vaikka lukemalla _vihdoin_ heroiinipäiväkirjan loppuun. Heipat!

IMG_6763

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti