6. tammikuuta 2013

pitkii päivii ja pitkii öitä


J: kauheen erilainen viikonloppu, tai no aika samalla kaavalla ku ennenki, mut seura on ollu ihan eri! Perjantai meni vaa kämpillä ellyn kans hengailes ja datailles neljään asti aamuyöllä. Eilen, lauantaina pääsin töistä 23.15 ja päätin suunnata yhdelle puolitutulle. Siellä oli muutamia entuudestaan tuttuja nassuja sekä yks mun työkaveri, joka mut sinne siis pyysi. Viihdyin siel hetken ja heitin osan porukasta vensuun. Jostain syystä olin kuitenki himassa vasta 6.25.. heh, löysin siis tekemistä ja voi jehna mitä juttua väsyneenä lensikää! huh

Joo, oli oikee mielekästä nousta sängystä kolmen tunnin yöunien jälkee tänää. Olin lupautunu kuskaan Äitiä ja Niinaa ideaparkkiin. Virhe. Turha reissu, sielt tarttu mukaan pullollinen jaffaa.
Sit piti päästä ikeaan, virhe. Sain mukaan vaan päiväpeiton. Tosin se on ollu ostoslistalla aika kauan.. Sit piti päästä cittariin. No sieltä löysin tekemistä mun tulevalle tylsimmälle viikolle ikinä.. Frendien 10. kausi ja Magic Mike leffa! Jeee tänään siis pidän leffaillan ja vedän saarioisten roiskeläppää naamariin!

Mulla on tosiaan töitä vaan kahtena päivänä tulevalla viikolla. Vittu että vituttaa. Tammikuu on sitä hiljasinta aikaa, niin näkyy. Ehdotuksia "vapaapäiville" otetaan vsataan.

Nyt suuntaan parkano h00dzeille ja pistän leffan pyörii ja käperryn sohvalle. On olemas 90% mahis, että simahdan siihen ja maakkik mike siirtyy huomiselle. See ya later alligator!


IMG_6492 IMG_6488 collage IMG_6485

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti