21. tammikuuta 2013

se on maanantai

J: jihhii, vihdoin sain luettua heroiinipäiväkirjan! Seuraavaks alotan sitte ton törkytehtaan. Mitäs mä sitte luen ku saan sen luettua? Mä oon vähä erikoinen kirjojen valitsija. Jos kansi on ruma tai tylsä, en edes vaivaudu lukeen takakannen tekstiä. Hah, kukin tavallaan!

IMG_6774 IMG_6720

Jos tässä kohtaa pitäs kertoo viimepäivien meiningeistä, niin niitä ei paljoo oo. Lenkkeilyä, pari päivää duunia, vähä viikonlopun rientoja ja oliki muuten aika kiva viikonloppu ja nyt ollaan maanantaissa ja tänään taitaa olla ohjelmas pelkästään parin asian hoitaminen kylillä, perus core sekä ihanana yllärinä töihin illaks! Kyllä mulle raha kelpaa :-)

IMG_6822

Oon tuijottanu tätä melkein tyhjää valkosta kohtaa tässä jo vaikka kuinka kauan. Mä en ny vaan kykene. Mun kirjotusinspis on nyt liian syvällisissä vesissä, ja yksinkertasesti en nyt saa mitään tähän kirjotettua. Parempi painua syömään puuroo ja lähtee kokeileen nouseeko bemmi pihasta tonne tielle.

IMG_6718

Katotaan sitte ku mulla on oikeesti jotain fiksua kerrottavaa, joku blackoutti on ny vallannu puoli aivoja :-D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti