17. tammikuuta 2013

reiret löysäks ja pää tyhyjäks

J: voi autuutta! Vihdoin mä sain tänne kämpille tietokoneen! Eilen startattiin vito ja käytiin Ellyn kans hakemas sotkasta mulle pöytä ja tuoli, että mun toimisto on sitte oikee vimpan päälle!
Nukuin koko yön tosi huonosti ku näin unta että laitoin koneen päälle ja Elliina heräs. Se suuttu ja huusi vaan kuinka herätin sen ja sen pitää mennä aikasi töihin..

IMG_6692

Maanantain hiihdon ja coren jälkeen voitti liikuntapuolella laiskuus pariks päiväks, mut siihen se saa jäädäkki. Mennään loppuviikko normitahtia taas. Tänään aattelin uskaltautua kattoon tonne käelle millaset hiihtoladut siä menee. Mua pelottaa jo ne isot mäet. Saattaa olla, että kuolen sinne.

IMG_6332

Ihan superia, mulle tuli huomiselle töitä! Jes! Näitä uutisia onki jo vähä toivottu! Kaks työpäivää on heti parempi ku yks ja on jotai mitä odottaa. Eilenki oli kivaa olla pitkästä aikaa töis ja vaikka se onki ihan arsesta, nii silti se oli ihan hauskaa.

Nyt ei oikeen irtoo tekstiä tän enempää. Taidan siirtää vähä musaa puhelimeen, syödä ja lähtee pakkaseen laduille. Heipat!

IMG_6323

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti