5. tammikuuta 2013

lauantai ja vapaapäivä

E: Mmoi! Mullapa oli tänään eka lauantai sitte en muista kuinka pitkään aikaan. Ihan huippua! Ja ihan melkein sen kunniaks, tai joo, vähä muutenkin, mä päätin lähtee hakeen jo piiiitkään himoitsemaani juttua. Suuntasin auton nokan kohti Tamperetta ja Intersportia ja löysin sen mitä etinkin. Sykemittarin! Jei. Olin myös tosi ihana asiakas ja se sulonen myyjäpoika varmaan piti mua ihan tyhmänä, ku sanoin että "emmä oikeestaan ymmärrä noista sykemittareista mitään, mutta semmosen mä tarttisin ja mä haluan tommosen,koska se näyttää ja kuulostaa kivalta". Se yritti kaupata mulle jotain muita paremmilla ominaisuuksilla, mutta ne oli rumia. Sit kaikenlisäks valkoset, jonka mä siis halusin, oli loppu ja mä sit lupasin, että pärjään myös mustan kanssa.

IMG_6962 IMG_6940 IMG_6938

Menin heti suoraan Tampereelta tullessa Kylpylälle uutta mittaria testaileen pumppiin. Hyvin toimi. Oon tositosi tyytyväinen, koska mä oon valehtelematta suunnitellu sykemittarin ostoo jo jonku kaks vuotta. Pumpissa oli muutama muuki vielä näin joululoman lopun kunniaks varmaan ja hui, siel oli kuuma. Mä pumppasin ihan satalasissa ja vahtasin rantees olevaa näyttöö joka viides sekunti! Oli kivaa!

Mukaan Tampereelta tarttu lisäks vielä housut ja toppi. Sen jälkeen mä päätin, etten astu enää yhteenkään kauppaan, koska joka paikasta näytti aina löytyvän jotain ja joka kaupan jälkeen tulin aina vaan masentuneempana ulos, koska Levin reissu lähestyy, junaliput on ostamatta ja reissuun pitää säästää rahaa! Kattelin eilen illalla netissä, että Leville avataan uus kuntosali tai kuntokeskus tässä kuussa ja siel näytti olevan vaikka mitä kivan kuulosia jumppia. Mä aion ehdottomasti hiihdon ja laskettelun ohella käydä myös testaamassa niitä jumppia! On siitäki lomasta sit jotain hyötyäki, eikä tuu vaan nautittua alkoholia ja rällästettyä.

IMG_6996 IMG_6999 collage1

Äiti ja Sohvi oli pari päivää sitte Ideaparkissa ja mä kun olin töissä, en päässy mukaan. Mä kokeilin joku kuukausi sitte Ideaparkin Dinskossa siistejä nilkkureita, mutta koska ostin silloin mun niitti bootsit, en viittiny ostaa enää toisia kenkiä. No, nyt mä käskin niiden kattoo, josko ne löytäis aleista mulle sieltä saman tyylisiä kenkiä ja mä sit vaan maksan ne niille. Äiti laitto mulle kuvia muutamista kengistä ja kolmannella yrityksellä nappas, melkeen samanlaiset ku ne mitä olin kokeillu! Oikee hinta 90 e ja nyt 50e! Ja nyt oon onnellinen uusien nilkkureiden omistaja, cool!

IMG_6963
Nyt unille, huomenna Himos kutsuu! Moimoi!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti