16. tammikuuta 2013

Hulabaloobalaibalai

IMG_0436

E: Jeeee, mulla on taas pitkä tukka! Tuntuupa taas kotosalta ja normaalilta, verrattuna siihen pieneen liuhulettiin, jota oon joutunu kantaan kuukaudenpäivät. Mä kyllä tunnen itteni paljon itsevarmemmaks ja kivemmaks, ku mulla on pitkä tukka lyhyen sijaan. En varmaan enää koskaan halua luopua näistä. Väri on tälläkertaa vähän tummempi, mutta musta tosi kiva. Halusin vähä jotain vaihtelua ja päädyttii sit tällaseen ratkasuun. Nää on aika ohuet tälläkertaa, ja olis ehkä saanu olla vähän paksummat, mutta kyllä näihin taas pian tottuu. Mä tykkään!

collage2 IMG_7077

Eilen ajelin kiireellä siis parturiin, sieltä kotiin äkkiä syömään ja sieltä sit kylpylälle jumppaileen. Ensin oli vuorossa core ja sen jälkeen Bodypump. Mä olin fiksusti laittanu sykevyön jo kotona päälle, mutta ku pääsin kylpylälle, tajusin että se rannekello tai mittari on kotona. Ei siinä sit auttanu muu ku olla ilman. Jumppien jälkeen mä ajelin kotiin maalle ja kävin viel illan päätteeks Sohvin kans luistelemassa. Hyödyllinen vapaapäivä taas kerran.

collage IMG_0453

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti