13. tammikuuta 2013

Mitä mulle kuuluu?

E: No aika normisettiähän mulle kuuluilee. Töitä, Bodypumppia, jumppaa, lenkkeilyä ja maalla porukoilla rentoutumista. Tää vuosi on startannu aikalailla perus meiningeissä ja innolla oikeestaan lasken jo päiviä levin reissuun ja hyvään vaihteluun! Huomenna on edessä pidennysten laitto ja maanantain jumpat. Kivaaaa.

collage12 IMG_7048 IMG_7058

Mä heitin Jaanan tänään töihin, koska sen auto jäi eilen omille teille, meidän vähän juhliessa sielä suunnilla pitkästäaikaa. Sen jälkeen kävin kaupassa ja toin kotiin mukanani kanakeittovärkit. Sain siinä joskus viiden aikaan kanat pannulle ja kyllästyin. Äiti sai hoitaa loput. Mutta hui, ku tuli hyvää! Sen jälkeen mä sulattelin täyttä masuani ja raaputtelin netissä arpoja huonoin tuloksin, rahathan siinä vaan menee. Mutta sit tuli tän päivän kohokohta! Mä otin ekaa kertaa tänä talvena sukset alle ja lähdin hiihtään! Mä en ees muistanu enää kuinka siistiä se on. Mä niin tykkään hiihdosta, oon aina tykänny. Ja viime talven kipsifiaskon jälkee mun hiihtokausi jäi aika surkeen lyhkäseks. Pihalla oli just sopiva pikkupakkanen ja sukset luisti. Heitin sielä nopsasti semmoset 10 km meneen ja oisin menny kyllä enemmänki, mutta täälä maaseudulla ku oon, on noita latuvaihtoehtoja nii vähä, että alko vähä kyllästyttään kymmenennellä kiekalla sen kilsan ladun sotkeminen. Mutta oli niin kivaa, että mä alan ny taas hiihteleen vähä enemmän.

IMG_7067 IMG_7073 IMG_7031

Nyt on aika painua unille, huomenna olis vielä vapaapäivä, pidennykset, jumppaa ja illalla takas kämpille. Reippaasti kohti uutta viikkoo ja taas askel lähempänä Levin reissua!

Mä muuten liityin tänään heiaheia:n. Oon jo pitkään sanonu, etten mä semmosta tarvii, mutta tottakai nyt oli pakko, ku kaikki muutki! Katotaan kauanko jaksan pitää sitä ajan tasalla. Käykää ihmeessä tsekkaamassa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti