24. tammikuuta 2013

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect

E: Heipat täältä sängynpohjalta! Tänään oli taas alotettava työarki parin vapaapäivän jälkeen. Aamulla pinkasin pystyyn vasta yhentoista jälkeen ja heitin hammaspesun kautta vaan vaatteet niskaan, monot jalkaan ja sukset messiin ja huristelin tonne hiihtoladuille. Mä en yhtää tajunnu, että sielä oli taas 12 astetta pakkasta, mutta onneks olin silti pukenu tarpeeks. 8km mä kerkesin sielä paineleen, ja sit loppu aika kesken. Iltavuoro oli edessä, kävin kotona suihkussa ja heittämäs aamupalan (joo taas kello 2) huiviin ja lähdin töihin. Sielähän se loppu ilta sit hurahtiki.

IMG_7226 IMG_7220 IMG_7228

Eilen olin taas kunnon sykkeessä, mun uudella lempparijumpalla, jota jaksan vaan hehkuttaa uudestaan ja uudestaan. Sain rääkättyä ja revittyä viäki enemmän itestäni ja olo sen jälkeen oli vaan enemmän tyytyväinen ja mahtava. Eilinen oli oikein mahtipäivä alusta alkaen. Aamulla käytiin Kaisan kans heittämässä semmone kiva aamulenkki, jonka jälkeen menin Kaisalle terveelliselle aamupalalle, keitettyjä kananmunia ja maitorahkaa mustikoilla, namskis. Kotiuduin siltä lenkkireissulta vasta iltapäivällä ja kotona odotti cosmo. Ne pari tuntia ennen jumpan alkua vierähtiki sit cosmoo lukiessa ja illalla jumpan jälkeen käytiin vielä sanomas Sannalle vikat heipat.

IMG_7172 IMG_0499 IMG_0500 IMG_0503

Huomenna alkaa taas viikonloppu, vaikka ei oikeen ees tunnu siltä. Oon koko viikonlopun töissä ja just silloin, ku ei tarvis olla. Olis kauheesti kaikkee ohjelmaa ja kivaa tiedossa, joita noi työt vähä haittaa, mutta eiköhän sitä silti kivaa tuu.

                            Levin reissuun jäljellä kaks viikkoo! Ihan mahtia! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti