10. tammikuuta 2013

How can I sleep at night, there's a war inside my head


J: moi. Mitäs teille? Tännepäin ei paskempaa. Tai no aika lujaa vituttanu koko päivän. Piti lähtee raivolenkille että kiukku laantuu. Siellä mä tarvoin menee raivon voimalla vaikka kylmä tuuli puski päälle ja tuntu ku naama olis irronnu hetkenä minä hyvänsä. Vielä ku karjasis kunnolla, niin ois taas vähemmän kiukkua sisällä. Jos karjasen kunnolla ja kovaa, niin mitähän toi naapuri ajattelee?

Tää viikko on menny hitaasti. Mulla on töitä vaan lauantaina ja sunnuntaina, joten oon kuollu täällä tylsyyteen. Mulle on pitäny seuraa frendit, magic mike, ankkadynastia, uus sarja grimm (aika jänskä mutta vaikuttaa hyvältä), sekä miljardit muut tv-sarjat. Jopa beverly hillsin täydelliset naiset.. Ja no, yöt on menny valvoessa aamun pikkutunneille. Jaa miksi? No sanopa se!

Eilen oli vähä muuta ohjelmaa onneks. Lähin Roosan kans shoppashoppa. Löysin jopa jotain tälläkertaa mukaani. Nimittäin suksipussin, tosi kivan liivin sekä alushepeneitä. Sit me vielä laitettiin sumpit pihiseen ja meitsi suuntas kotiin sekoileen Elliinan kans.

Mä en yhtää tiedä onks tonne käelle tehty suksilatuja. Koska olen laiska, en jaksa mennä kattoon. Ehkä mä meen huomenna maalle ja pistän siä suksee ja sauvaa toisen eteen. Katotaan koska mun kiukku laantuu, että pitääkö huomenna raivohiihtää. Se on varmasti hienon näköstä. No, siellä korvessa voi sitte rauhassa karjua sydämensä kyllyydestä. 

Kiitos ja hei ja anteeks mun kiukku. aoihsaghdrgkufhj, Nyt Hollywood Undeadin uuden albumin kimppuun, ku Sanna on painostanu mua kuunteleen sitä melkein koko päivän! Mutta tosi hyvältä vaikuttaa, kuunnelkaa esim. toi biisi tuolta ylhäältä!

collage

2 kommenttia :

  1. on käellä jo ladut. ja puntilla samaten :) mä olisin jo hiihtämäs, jos olis ne suksimet jossain muualla ku hukan syöminä jossain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heei jee! täytyy mennä sinne hiihtelee! hommaa sukset ja tuu mun kans :D

      Poista