7. tammikuuta 2013

sekasta juttua

IMG_7012

E: Täälä ollaan, täysin ehjin nahoin! Eli Himoksen reissu meni hyvin ja hauskaa oli. Oli niin kivaa päästä taas laskeen ja sielä ei ollu ees minkäänlaisia jonoja. Ilma oli just sopiva ja rinteet oli jäiset, mutta silti ihan hyviä laskee. Sit vielä hyvän laskupäivän päätteeks tietysti paistettiin laavulla makkaraa, niinku normi laskettelupäivään kuuluu!

IMG_7016 IMG_7009

Himoksella pääsi jo niin hyvin laskettelun makuun, ettei oikein enää jaksais odottaa, et pääsee Leville laskeen. Meidän Levin reissu on tosin kokenu vähä kovia ja meil on tullu muutama mutka vastaan, mutta vieläki ollaan menossa ja toivottavasti reissusta tulee yhtä hauska, jollei vielä hauskempi ku ennenki! Leville on muuten avattu uus kuntokeskuski, eli mun unelma! Sielä on viikon aikana vaikka mitä kivan kuulosia jumppia ja kolmen tai viiden päivän liputkaan ei maksa ihan hunajaa. Tietää siis mitä mä teen sielä koko viikon. Muutama päivä rinteessä, sit pitää hiihtää ja käydä melkein joka päivä myös jumpalla. Ei ainakaa pääse kunto laskeen ja voi hyvällä omalla tunnolla muutaman illan juhliakki! :) oon happyhappy!

Tänää mä ajelin aamusta moikkaan mun parturia ja tilattiin taas mulle uudet pidennykset päähän. Ens maanantaina on nyt sit aika ja hiukset pitenee taas. Mä oon värjänny hiukset viimeks elo-syyskuun vaihteessa ja mun tyvikasvu on vähän tummempi tosiaan, ku latvat, mutta parturi Jonna sano, et sen mielestä mä en sais värjätä niitä takas vaaleiks, koska ne on nyt niin kivat. Joten nyt aattelin noudattaa sen neuvoo ja joko olla värjäämättä hiuksia, tai sit värjätä tyven vähän tummemmalla sävyllä, ku muu tukka. Katotaa mitä tästä tulee!

collage IMG_7025

Ilta meniki sit taas perus maanantain tapaan jumppaillessa. Ensin coressa ja sit vielä päälle pumpissa. Tehokas viikonalotus jälleen ja sykemittariki on osottautunu hyväks ostokseks! Huomennaki aattelin mennä käymään pumpissa vähä höntsäilemässä, ku kerranki pääsen myös tiistaina.

IMG_7029

3 kommenttia :

  1. VÄHÄ SÄ OOT LAIHA ! NYT SITTE LOPETAT TON HULLUN KUNTOILUN !

    VastaaPoista
  2. Mitäää, en ees oo! :D ja just eile heitin varmaa paketillisen suklaamuroja naamaa ja päälle viä vähä sipsiä, ei huolta että pääsisinkää laihtuu =D

    VastaaPoista
  3. mä oon anna melkein samaa mieltä :--D

    VastaaPoista