28. tammikuuta 2013

Täältä tulee kuulumisia, ottakaa koppi!

collage1154

E: Moikkis! Uus viikko ja uudet kujeet, vai kuinka? Mulla tää viikko todennäkösesti noudattaa aikalailla samaa kaavaa ku viimeviikkokin, ja aika moni muuki viikko. Nimittäin töitä, jumppailua, hiihtoo ja muutaki urheilua, viikonlopun rientoja ja siinä ohella sentään pari vapaapäivääki. Ei siis mitään erikoista tiedossa, ainakaan vielä.

Taas kerran on alotettava komppaamalla Jaanaa, lauantai oli kyllä taas hurjan onnistunu ilta. Oli hauskaa. Mä en perjantaina vielä lähteny maalle, toisinku toi mun kämppisjaneski, vaan jäin tänne pitään kämppää pystyssä vielä päivän ajaks. Mulle tuli jopa kolme pakettia vaatteita perjantain kunniaks ja aamulla lähdinki lenkille ja noudin kaks tuolta postista. Dr. Denimin punaset farkut ja hilfigerin paitapusero stockmannilta oli ihan nappi ostoksia, nellyn paketti lähtee takas. Sit töihin ja illalla Kaisa kävi pitämäs mulle täällä seuraa.

IMG_7233 IMG_7231 IMG_7243

Lauantaina oli aikanen työaamu, ja töistä ajoin suoraan ikaalisiin, jossa Jaana ja Anna oli jo ollu aamusta asti. Siel me kateltii lätkää kaukalolla ja hytistiin vähä kylmässä. Sit siirryttiin liikuntahallille kattoon vielä hetkeks säbää. Sit tytöt lähti vuorostansa töihin ja mä kävin kylpylällä pumpissa. Pumpin jälkeen ei viel huvittanu yhtään mennä kotiin, vaan mä ajelin takas liikkahallille kattoon vielä poikien peliä ja pakotin Juuson pitään mulle seuraa. Sit ku peli oli ohi, mä ajelin maalle ja Annalle saunoon.

Sunnuntaina mua odotti taas työpäivä ja edellisenä iltana oli menny aika myöhään ja väsy oli aika kova. Kyllä se työpäivä silti aika nopsaa meni ja illan sai vaan olla, onneks.

IMG_0523

Tänään mä oonki sit taas ollu vaan töissä ja töiden jälkeen kävin vähä zumbailemassa, ku en muualle kerinny. Aamulla mulla oli semmonen kevyt paniikki päällä, ku auton ikkunat oli jäätyny niin kovasti, etten meinannu saada millään edes pientä aukkoo niin, että olisin nähny sieltä ulos. Ja tietenki olin jättäny töihin lähdön ihan viimetippaan, joten hikihatussa skrapasin/hakkasin/hinkkasin ja sekosin niiden lasien kanssa, ja lopulta sian semmosen pienen aukon, josta näin tien, edes jotenki. Loistava startti tälle viikolle!

collageeee

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti